Vanliga frågor
Leverans & Betalning
När bör jag lägga min order för att varan ska skickas samma dag?
Alla beställningar som inkommer före kl 13.00 skickas normalt från vårt lager samma dag.
Tillkommer frakt på mitt köp?
På ordrar understigande 995 kr exkl moms tillkommer en fraktavgift på 125 kr exkl moms om inget annat avtalats.
Kan jag se priser inkl moms?
Ja det går bra, du gör ditt val längst ner till vänster på sidan.
Kan jag betala via autogiro?
Ja det går bra, du kan göra en autogiroanmälan genom att klicka här.
Alla beställningar som inkommer före kl 13.00 skickas normalt från vårt lager samma dag.
Tillkommer frakt på mitt köp?
På ordrar understigande 995 kr exkl moms tillkommer en fraktavgift på 125 kr exkl moms om inget annat avtalats.
Kan jag se priser inkl moms?
Ja det går bra, du gör ditt val längst ner till vänster på sidan.
Kan jag betala via autogiro?
Ja det går bra, du kan göra en autogiroanmälan genom att klicka här.
Webbutik
Hur använder jag er webbutik?
Du kan läsa vår guide för att enkelt hitta rätt produkt, skapa ett konto och slutföra en beställning. Du hittar guiden genom att klicka här.
Hur kontaktar jag er om jag har frågor om produkter på hemsidan?
Du når vår Kundsupport direkt på telefonnummer: 020-45 50 50. Du kan också maila din fråga till: kundsupport@alloffice.se
Kan jag handla utan ett kundnummer?
Ja det går bra! Du kan handla utan konto eller skapa ett konto som företag eller privatperson. Slutför sedan din beställning som vanligt. Därefter kommer du få en orderbekräftelse på ditt köp.
Vilka betalningsvillkor gäller för webbutiken?
20 dagar netto. Vid försenad betalning debiteras dröjsmålsränta med referensränta + 8% och övriga lagreglerade sanktionsavgifter. Vid pappersfaktura utgår en faktureringsavgift om 59 kr exklusive moms per faktura. Vid köp via Klarna faktura (oinloggad kund) gäller Klarnas köpvillkor.
Hur visas priserna i webbutiken?
AllOffice visar samtliga priser exklusive moms som standard. Det går att välja att visa priser inklusive moms via val längst ner till vänster på sidan. Vi reserverar oss mot mot eventuella ändringar vi inte råder över själva, som exempelvis ändrade råvarupriser, valutaförändringar eller ändrad moms.
Hur gör jag en retur eller reklamation?
Kontakta vår Kundsupport så hjälper de dig. Ha ordernummer eller fakturanummer till hands. Kontakta oss på 020-45 50 50.
Hur långt öppet köp har man om man handlar i webbutiken?
Företag har 8 dagars returrätt, konsumenter har 14 dagar enligt konsumentköplagen.
Du kan läsa vår guide för att enkelt hitta rätt produkt, skapa ett konto och slutföra en beställning. Du hittar guiden genom att klicka här.
Hur kontaktar jag er om jag har frågor om produkter på hemsidan?
Du når vår Kundsupport direkt på telefonnummer: 020-45 50 50. Du kan också maila din fråga till: kundsupport@alloffice.se
Kan jag handla utan ett kundnummer?
Ja det går bra! Du kan handla utan konto eller skapa ett konto som företag eller privatperson. Slutför sedan din beställning som vanligt. Därefter kommer du få en orderbekräftelse på ditt köp.
Vilka betalningsvillkor gäller för webbutiken?
20 dagar netto. Vid försenad betalning debiteras dröjsmålsränta med referensränta + 8% och övriga lagreglerade sanktionsavgifter. Vid pappersfaktura utgår en faktureringsavgift om 59 kr exklusive moms per faktura. Vid köp via Klarna faktura (oinloggad kund) gäller Klarnas köpvillkor.
Hur visas priserna i webbutiken?
AllOffice visar samtliga priser exklusive moms som standard. Det går att välja att visa priser inklusive moms via val längst ner till vänster på sidan. Vi reserverar oss mot mot eventuella ändringar vi inte råder över själva, som exempelvis ändrade råvarupriser, valutaförändringar eller ändrad moms.
Hur gör jag en retur eller reklamation?
Kontakta vår Kundsupport så hjälper de dig. Ha ordernummer eller fakturanummer till hands. Kontakta oss på 020-45 50 50.
Hur långt öppet köp har man om man handlar i webbutiken?
Företag har 8 dagars returrätt, konsumenter har 14 dagar enligt konsumentköplagen.
Fysisk butik
Hur hittar jag till era butiker?
Under länken "Hitta butik" längst upp på sidan kan du hitta information om adresser och även kartor.
Vilka är era öppettider?
Vänligen klicka på länken "Hitta butik" längst upp på sidan där alla våra öppettider finns för respektive butik.
Kan jag skicka e-post eller ringa en butik?
Ja, det går bra. Klicka på länken "Hitta butik" längst upp på sidan för kontaktinformation.
Kan jag returnera en produkt om jag inte har kvitto?
En produkt måste vara oöppnad och du måste ha kvitto på produkt för att få återlämna den.
Om jag köper en vara i en butik, kan jag återlämna den i en annan?
Ja, det går bra. Det enklaste är dock om du återlämnar i samma butik.
Under länken "Hitta butik" längst upp på sidan kan du hitta information om adresser och även kartor.
Vilka är era öppettider?
Vänligen klicka på länken "Hitta butik" längst upp på sidan där alla våra öppettider finns för respektive butik.
Kan jag skicka e-post eller ringa en butik?
Ja, det går bra. Klicka på länken "Hitta butik" längst upp på sidan för kontaktinformation.
Kan jag returnera en produkt om jag inte har kvitto?
En produkt måste vara oöppnad och du måste ha kvitto på produkt för att få återlämna den.
Om jag köper en vara i en butik, kan jag återlämna den i en annan?
Ja, det går bra. Det enklaste är dock om du återlämnar i samma butik.